יום רביעי, 15 במאי 2019

#110 בנות האור שבות הבייתה

אני מגלגלת את הפוסט הזה בראש שלי כבר שעתיים, ועדיין לא יודעת איך לגשת אליו. מאיפה להתחיל? לספר לכןם למה לא טוב לי פה? מה חסר לי? להתנצל שאנגליה מדינה נפלאה, אבל... ? להסביר שהחיים בחו"ל לא זוהרים כמו שחושבים? לגעת בפרטים הפרקטיים של איך ומתי? לספר את זה מהפרספקטיבה של כרמי? בחיי שאין לי מושג . אז אני פשוט אניח לכןם לשאול מה שמתחשק לכםן, ואענה לפי היכולת. רק אל תבלת"קו  
אנחנו חוזרות לגור בישראל באוגוסט, אחרי סוף שנת הלימודים פה. עוד לא ידוע תאריך מדויק. בהתחלה נגור אצל ההורים שלי בקריית השרון ואח"כ נמצא דירה, בתקווה באבן יהודה. אלישבע התקבלה חזרה לדמוקרטי שלנו לשנת הלימודים הבאה. אנחנו מחכות לתשובה לגבי עמליה שעולה לכיתה א. כרמי ימשיך לעבוד בחו"ל אצל לקוחות ובהפסקות בין פרויקטים יהיה איתנו. 
אני מקווה שזה הדבר הנכון לעשות. באמת שאני כבר לא יודעת. 
זהו לבינתיים. פתוחה לשאלות. ואת התשובות שעניתי אתםן יכולותים לקרוא כאן




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה