יום שני, 8 ביולי 2019

#116 גינת הבירה



אם יש משהו אחד שהייתי מייבאת מאנגליה לישראל זה את הפאב האנגלי. ובאופן ספציפי, פאב אנגלי עם גינה הידועה בשמה האנגלי Beer garden.
אנחנו בישראל, כשאנחנו חושבים על פאב, אנחנו חושבים על מקום אפלולי, עם מוזיקה חזקה, אלכוהול יקר וסליז, אנשים צעירים. ואם הם מבוגרים הם כנראה סליז. השירותים מטונפים, ובאופן כללי זה לא מקום לילדים.
פאבים באנגליה זה סיפור אחר לגמרי. זה מקום לכל המשפחה. האוכל סביר עד טוב (תלוי איפה), השירותים נקיים לרוב, וזה מחזה נפוץ מאוד לראות משפחות עם ילדים אוכלים צהריים / ערב בפאב. ובסופי שבוע נפגשים עם משפחות אחרות בפאב, הילדים משחקים בגינה, ההורים יושבים עם חברים על ספסל פיקניק מוצל, מדברים, שותים כמה דרינקים. איזה קונספט - אלכוהול תוך כדי בילוי עם הילדים! אלכוהול בקטנה, לא משתכרים, לא נמרחים. במידה.
לפני שבועיים העברנו ככה אחה"צ נעים עם בת הדודה ויקי ומשפחתה. 

Image may contain: sky, tree, grass, outdoor and nature
 איפה יש כאלה בישראל, שמבלות בהם משפחות עם ילדים? Beer garden

הקיץ האנגלי הוא אמנם קצר אבל כשהוא כבר מגיע הוא מפגיז עם שמש נעימה ו21 מעלות, והכל ירוק בחוץ ויש חשק לשבת בשמש או בצל, ללגום סיידר תות-ליים או ג'ין וטוניק (שגיליתי באנגליה שזה משקה ממש נעים וכיפי. כשמערבבים אותו כמו שצריך - בעדינות ובמידה!). לצפות בילדות עושות גלגלונים על הדשא במשך שעתיים רצוף ולאכול הרבה יותר מדי צ'יפס.
בפאב אנגלי מזמינים אוכל ושתיה בדלפק בפנים, ומשלמים עם ההזמנה, כך שאין את הקטע של לחלק את החשבון בסוף. את האוכל מביאים לך לשולחן, את המשקאות את לוקחת בעצמך.
סה"כ זה הבילוי הכי הכי קל ונעים ומקומי ומושלם. ולנו בישראל יש מזג אויר לזה לפחות חצי מהשנה!
ובאופן פלאי ועם זאת מאוד אנגלי, על אף שהיינו ארבע משפחות של הורים וילדים , אף אחד לא שלף את הנייד במשך שלוש השעות שהיינו שם. פשוט נהננו מהכאן והעכשיו. היכולת שלהם לעשות רק משהו אחד בכל רגע נתון היא גורם מבורך בהאטת החיים והורדת הסטרס. משהו שהייתי מאוד רוצה לייבא לחיים האישיים שלי ולישראל באופן כללי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה