יום שבת, 24 בפברואר 2018

#15 רוצה כבר לעבור לאנגליה

אני רוצה כבר לעבור לאנגליה.
אני רוצה לעבור לאנגליה בשביל להפסיק להצטרך לעשות לאלישבע טיפול כינים כל שבוע, ולסרק אותה במסרק סמיך כל ערב עד שהיא נקייה, רק כדי לגלות כעבור 3 ימים שהיא מתגרדת שוב.
אני רוצה לעבור לאנגליה כדי שיפסיקו לשאול אותי אם אני בהריון (לא אכפת לי שיחשבו את זה על הבטן שלי, רק שלא אצטרך לדסקס את זה איתם)
אני רוצה לעבור לאנגליה שם אין אבק באויר בעונות המעבר, והילדות יוכלו להיפרד מהמשאפים.
אני רוצה לעבור לאנגליה ושהילדות ילכו לבי"ס במרחק הליכה מהבית. הנסיעות היומיומיות נמאסו עלי לחלוטין.
אני רוצה לעבור לאנגליה ואז יהיה לי תירוץ להעיף לעמליה את כל הבגדים הקצרים מהארון וככה לא אצטרך להתווכח איתה כל יום כשהיא רוצה ללבוש גופיות ב15 מעלות . (גם לא יהיו 15 מעלות שם בקרוב).
אני רוצה לעבור לאנגליה ולראות אם כוח העל שלי של להתחבר בקלות לאנשים חדשים ולמצוא חברים בכל מקום עובד גם שם
אני רוצה לעבור לאנגליה שם יהיה לנו מקרר נורמלי (וממילא אפשר להשאיר חצי מהמוצרים על השיש והם לא מתקלקלים)
אני רוצה לעבור לאנגליה ולראות את הילדות מתאקלמות
אני רוצה כבר לעבור לאנגליה
כי ההמתנה וחוסר הודאות משגעות אותי
ובאמת שסבלתי את זה כבר תקופה מספקת.
אני רוצה כבר לעבור לאנגליה
הגיע הזמן.
בתמונה: מזג אויר שאין באנגליה רוב השנה, אבל פה יש אותו בפברואר, כל השבוע


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה