יום חמישי, 15 במרץ 2018

#21 עוד שעתיים כרמי יהיה


עוד שעתיים כרמי יהיה פה. יאאאאאא
פעם הקודמת חששתי מהחזרה שלו. הסתדרנו ממש יפה בלעדיו ולא רציתי שהנוכחות שלו תקלקל. עכשיו אני שמחה שהוא בא. הסתדרנו ממש יפה בלעדיו ונסתדר מצוין גם איתו. אני מתגעגעת אליו ולמרות שלעיתים הוא קשה בצורה בלתי נסבלת הוא החבר הכי טוב שלי והשותף שלי בחיים האלה (ויש סיכוי טוב שגם בחיים קודמים)
ושיחות וידאו יומיות הן דרך טובה לשמור על קשר. חיבוק - יותר.
הילדות מתגעגעות אליו ברמות שאני לא יכולה אפילו לתאר

בפעם שעברה ריחמתי עליו. שיבוא רק לנוח בבית ולהיות איתנו.
הפעם הכנתי לו רשימת מטלות ארוכה.
מבחינתי הוא בא לעבוד ואני לנוח !

אז תיכף אני הולכת להכין את הקציצות החביבות עליו, שתהייה נחיתה רכה (אני הבת של אבא שלי וממנו למדתי להגיד "אני אוהבת אותך" דרך האוכל)
ומחר בתנועת מסירה חלקה מעבירה אליו את הילדות ויוצאת לקניות בבוקר ולמסיבה בערב, ושישרף העולם
בעלי בבית ואני יכולה לקחת הפסקה.


אלופת הבית במנוחה והפסקה, ברגע של, ובכן, התפננות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה