יום חמישי, 22 במרץ 2018

#24 מתמשאבת


גבירותיי ורבותיי - אני מתמשאבת.
תיכף אני הולכת לאכול את מה שבצלחת הזו (ולא אכפת לי שהתבשיל חצילים ועגבניות נראה כאילו מישהו כבר אכל אותו. הוא טעים רצח)
ואז אני אשכב במיטה ואקרא את 40 העמודים שנותרו לי בספר
ואז אני אשנוצ
ואז אני אקום בנחת ובשקט כי הילדות אצל סבתא.
ובאיזה שהוא שלב על הרצף הזה גם תהיה אכילת שוקולד
וזו, גבירותיי ורבותיי, היא פעולת ההתמשאבות.
פעולה פשוטה בעליל שמורכבת מפעולות קטנות שכולנו כבר יודעותים לעשות
שמשיבה את נפשנו, כוחותנו, שמחת החיים שלנו והאמונה שבכל זאת יש קצת דברים ששווה לחיות עבורם. כמו למשל, שנ"צ.
מעודדת אתכם להתמשאב גם ולספר לי בתגובות איך התמשאבתם/ן היום.
מוסיפה בעריכה: חושבת שהמצאתי פועל חדש / נתתי שם והכרה לפעולה חיונית להורים. במיוחד אמהות. במיוחד אמהות בחינוך ביתי.
מעתה שאלו את עצמכם/ן: התמשאבתי היום? מתי התמשאבתי לאחרונה? איך אתמשאב כרגע?
המשאבים הפנימיים שלנו הם קריטיים להצלחתנו. ואיך יהיו משאבים אם לא התמשאבנו ?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה