יום רביעי, 11 באפריל 2018

#35 מצפים

מסתבר שחישבתי לא נכון את תאריך הלידה המצופה 😱😱😱😲😱😲🙁😨 
חשבתי שאקבל תשובה לגבי הויזה שלי תוך 30 ימים מאז הפגישה שבה צילמו אותי ולקחו טביעות אצבעות לביומטרי. הפגישה הזו הייתה ב14/3 אז כמובן שאנחנו פה מתפקעים מרוב ציפיה וכל יום הויזה אמורה להגיע, וכשתגיע נוכל להזמין כרטיסי טיסה. 
כזכור, הדרכון שלי הופקד יחד עם בקשת הויזה כך שכרגע אני לא יכולה לצאת מהארץ.
ועכשיו ברגע של צלילות נכנסתי שוב לאתר של מבקשי הויזה ושם כתוב שחור על גבי לבן 30 *ימי עסקים* . חישוב מהיר מראה שמאז ה14/3 עברו רק 18 ימי עסקים 😱😱 כלומר שיכולים לעבור עוד שבועיים שלמים עד שאקבל תשובה. ושבמקרים נדירים (ברור שאנחנו) זה יכול לקחת גם יותר. 
יא אללה שלכם. 
ובשביל לחתום על חוזה הדירה אני צריכה להציג עותק מהויזה וגם לעלות לשיחת וידאו בעודי מחזיקה את הדרכון שלי שכאמור, לא ברשותי כרגע.
ולא, אין דרך לזרז. 
אני חושבת.
מחר בבוקר אכתוב לעורכת הדין. 
מצד אחד אני המומה, מצד שני זה כל כך מצחיק 🤣🤣

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה